.

Rabu, 19 November 2014

Error & blog baru...



DENGAN sedih dan berat hatinya aku nak beritahu, untuk update entry selepas ini dan akan datang, aku akan guna blog ni dan tidak lagi di sini .

Macam mana pun, blog ayuqhaatami.blogspot.com masih aku kekalkan, cuma aku tak tahu kenapa aku tak boleh upload gambar, buka bahagian setting dan lain-lain. Aku dah email pihak berkenaan (pengurusan Blogger), mereka tengah cari sebab-sebab kenapa berlakunya error di sana sini dalam blog tu.

Serius, aku sedih gila. Aku dah guna blog ni dari tahun 2006 sampai sekarang dan dan banyak entry aku buat kat sini. Apa-apa pun, redha je 'lah, benda berkait sistem ni memang macam-macam hal boleh berlaku, salah satunya apa yang sedang berlaku kat blog aku. Aku cuba copy paste semua entry yang ada dalam blog tu ke sini, tapi makan waktu sikit sebab tak boleh nak ekspress download - semua part dah error sana sini. Adoi tak pahamlah!

Siapa yang ada pengalaman dpt masalah macam ni boleh share dengan kat kat blog baru aku ni ye.

Nak masukkan entry pengumuman kat blog ayuqhaatami.blogspot.com pun jenuh jugak menggodek. Aku harap semua boleh baca entry aku tu. Kepada yang sudi, boleh follow entry aku kat sini.

Snapsqueen tu aku gunakan untuk semua rangkaian laman sosial aku termasuk Instagram dan Twitter. Sekarang jenama Snapsqueen aku gunakan sebagai nama blog pulak. Senang nak ingat dan sebut.

Terima kasih semua dan jumpa Uolls di sini pulak ok. Adios.

2 ulasan:

  1. banyak2 sabar ya tuan blog...

    akak datang dan folow blog baru ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih byk2 sis Kamsiah. Hehehe...sesekali tension dgn sistem ye tak.

      Padam