.

Selasa, 16 Disember 2014

Huru-hara tu biasa...

ENTAh kat mana silapnya, selalu sangat jadi kelam-kabut dan huru-hara setiap kali ada plan nak jalan jauh. Selalu sangat aku perasaan keadaan ni, susun la jadual kerja elok macam mana pun last-last minute ada juga halnya.

Hari ni, aku sepatutnya dah siap-siap pack baju dan segala benda yang nak dibawa ke projek le tour de Pantai Timur. Macam tahun-tahun sebelumnya, aku memang pilih sama ada bulan November atau Disember untuk ke sana. Alasannya, waktu macam ni keadaan tak panas sangat. Member-member di Terengganu dan Kelantan kebanyakannya cikgu, jadi senang nak jumpa bila datang time cuti sekolah panjang.

Sayangnya, hari ni aku masih kelam-kabut dengan kerjaan. Setup date dah cantik, tapi last-last minute cancel dan tukar date ke hari ni. Demi nak menjaga mood, aku malas nak cakap banyak. Redah ajelah.

Hari ni jugak, aku ada sesi exclusive interview with Azharina Azhar. Siapa? Ala, penyanyi lagu Elegi Sepi tu. Mana satu? Jap lagi aku tempek gambar, now nak curhat dulu! Nasib baik kerja yang last minute tu selesai elok je setengah jam sebelum dating dengan Azharina @ Nina. Memang penat, tapi layankan aje demi kerjaan.

Interview bermula jam 4 petang (tunggu Nina selesai makeup di Butik Razman Razmi Kuala Lumpur). Tak susah interview Nina sebab dia bukan jenis banyak songeh...or sejenis 'artis no comment' memanjang. Kalau nak tahu, dia juga selalu dicop sebagai 'artis out spoken' . Itu yang aku suka pasal dia, kadang sampai tahap kena off the record demi kepentingan bersama...hehehe.

Azharina nampak anggun dengan solekan dan pakaian daripada Razman Razmi Kuala Lumpur
Actually, aku kenal Nina ni dah lama. Zaman umur dia baru 17-18 tahun gitu dan dia jenis yang fokus dan sangat tahu apa yang dia nak. Jadi, tak hairanlah dalam umur 29 tahun dia hampir ada segalanya. Beberapa aset penting dalam kehidupan macam rumah (huish dia ada beberapa buah ok), company sendiri, kereta dan lain-lain.

Kalau dengar dia bercakap, memang best...confident dan telus. Pada masa sama, orangnya lucu. Dalam serius, terselit jugak lawaknya. Dek bestnya bersembang, tak sedar dah jam 7 malam. Huish...time tu baru teringat baju tak pack lagi, makan pun belum dan macam-macam mula menyemak dalam kepala.

Oklah...sehari dua ni aku cuba siapkan secepat mungkin artikel Nina ni dalam ruangan selebriti di portal www.inspirasimagazine.com . Korang boleh baca perkembangan terbaharu Nina termasuk lelaki bernama 'Rahmat' yang kini cukup istimewa dalam hatinya.

Aku chow dulu ok, nak sambung pack barang dan kemas rumah sebelum gerak ke Pantai Timur esok pagi. Terima kasih korang, jumpa lagi...Muahhh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan