.

Sabtu, 19 Julai 2014

Jom, operasi bersihkan sawang...

Allahu Akbar, penuhnya lahai sawang dlm blog aku ni...setiap penjuru bersawang. Sorrylah ye penunggu blog, dikerjakan dek pemunya blog yg mencapai kemalasan dan 'kebizian' tahap dewa. Tgh2 mlm baru ada idea nak mengarang, 'sentip' kita, wak!

Eh...Assalamualaikum...Hollaa...selamat pagi...selamat petang...selamat malam wahai chenta hati hamba semua. Maafkan aku sebab lama sgt 'berkabung' tak muncul2 ye. Kepada yg tanya khabar aku secara personal kat ,email tu terima kasih byk2 atas keprihatinan awk2 semua.  Aku terharu sebenarnya, mula2 sorang je yg dok main berbalas email. Kendian, muncul seorang demi sorang. Ohman! Serius Uolls2 semua rindu aku? (...ding...geding ding-ding...ding geding-ding...hehehe joget gedik skit)

Jangan kata Uolls, Iolls pun rindu-rinduan dengan blog ni. Sygnya, dek kekangan masa, tugas, dan segala bagai alasan memaksa aku 'mengekang' hasrat nak menaip-naip di sini. Muncul pun on n off je...sorry ye.

Oh ya, uolls apa khabar ? Sihat hendaknya, ye. Aku? Aku ni mcm biasa je la, entah bila kala nak kurus...walau semedang je sakit sana sini...tak jugak slim mcm Rita Suraya (model cun yg selalu muncul dlm majalah Glam tu &  dia antara model yg aku suka 'panggil' time fashion shoot di majalah Jelita dulu).

Oklah...hari ni kita pakat kemas sikit2 dulu ye ruang blog ni, nak mop apa patut, nak kilatkan apa perlu...kasi bersinar blk. Uolls semua jgn tinggal Iolls tau...nanti Iolls muncul lagi di lain entry ye...Assalamualaikum *_*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan