.

Khamis, 29 Mac 2012

Adoyai...

Demam + migraine + deadline = MATI! Hehehehe over x intro ni? 'Hover' sgt kan, tp itulah yg tgh aku alami skrg (aceli tiap2 bulan camgini kejadiannya). Kebetulan bulan ni kena buat 3 advertorial (yg pasti bahagian ni aku x dpt sesen pun, kira hangus la).

Oh serius, semak kepala otak! Semua benda nk kena pk dlm satu masa. Rasa mcm x cukup je 24 jam tu utk urus semuanya (update blog pun guna iphone jek...). Oh Tuhan, bila kala la semua ni nk selesai. Tp yg peliknya, masih gigih nk layan semua ni setiap bulan. Masih berkira2 nk hulur surat resign, syg sgt la konon. Hahahaha...!

Kadang bila pk nk berhenti kerja, aku mesti pk apa kerja yg sesuai lg utk aku selain menulis. Bila x dpt menulis sehari pun aku dah gian, mcm mana kalau x menulis langsung? Oh tidak, nantilah2 aku pk kan. Sekarang pk mcm mn nk selesaikan semua kerja ni, apa pun caranya deadline mesti kena 'bungkus' tepat waktunya.

Gaya hidup aku ketika ini ;-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan