.

Khamis, 9 Julai 2015

Tolong aku, banyak sawang kat sini...

Ya Allah, lama gila blog ni terbiar. Tak tahulah apa yang aku sibukkan, sampai tak ada masa langsung nak mengarang di sini. Maafkan aku ye teman-teman yang masih setia masuk ke sini. Sebenarnya, setiap hari aku cuba untuk meninggalkan beberapa baris catatan di sini. Sayangnya, itu tak terjadi. Ada saja halangannya, terutama sekali dek kekangan kerja.

Mungkinkah sudah waktunya aku berhenti menulis di sini? Sedang gigih memikirkannya.  Sambil berharap ada keajaiban datang membantu, sebut saja dalam hati automatik sudah tercatat di sini (sigh). Agaknya masa ke depan ni, akan wujudkah teknologi canggih macam tu?

Aku cukup kagum dengan teman-teman blogger yang begitu rajin post entry mereka setiap hari. Dengan cerita-cerita sangat menarik dan menghiburkan. Belum lagi koleksi gambar yang menggoda jiwa (khususnya blogger masakan macam Mat Gebu tu..., atau Ben Ashaari yang selalu ada saja cerita bersahaja pasal anak-anaknya yang comel). Oh, bilakala agaknya aku akan serajin dan setekun mereka???

Ok2...Aku tak nak lagi berjanji untuk merajinkan diri, tetapi aku akan cuba. Ye, cuba merajinkan diri sebaik mungkin. Tak nak lagi guna alasan sibuk kerjaan, sibuk itu ini untuk tutup 'kelemahan diri' yang tak mampu berblog dengan tekun...hehehehe!

Terima kasih ye kawan-kawan, setiap hari ada saja yang masuk ke sini. Ada juga yang rajin emel bertanya khabar ke mana hilangnya budak Snapsqueen nich! Sebenarnya selalu je aku update itu ini, tapi biasalah banyak sangat medium media sosial yang nak dilayan 'kan sampai blog ni terpinggir. Sungguh derhaka blogger sorang ni 'kan.

Baiklah, aku mohon berundur seketika. Harapnya akan muncul lagi post baru dalam waktu terdekat ini ye. Tolong doakan supaya aku rajin berblog macam kalian semua, ye ^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan