.

Sabtu, 24 Julai 2010

Marathon Korean dvd...


Hari ni ada asimen di Mid Valley-Nutrition Month Malaysia 2010 kul 10am. Sengaja xmo drive cuz aku percaya kang balik xdak parking. Lg pun jiran sebelah wat kenduri tahlil n siap berkhemah bagai kat depan rumah. So, sgt haruslah kan bakal xdak parking nanti petang.

Kebetulan dh lama sgt aku x panjat tangga bas n berhimpit2 dlm lrt, so pg ni aku amik peluang tu utk berbuat demikian (kalau hari kerja xdak maknanya aku nk layan benda ni).

Sampai di tmpt asimen, majlis baru nk mula-baru nk masuk fasa kata2 aluan gituh. Kiranya x terlambat sgt la walaupun aku sampai 13minit lambat dr waktu yg sepatutnya.

Habis PC n acara mkn2, aku terus blk walaupun ada member ngajak p tgk mubi…malas-xdak mood-nk balik cover tido!!!
Lebih kurang kul 2.30pm, sampai umah, terus rendam kain, solat Zohor n capai bantal busuk-zzzzzz. Indahnya dunia….huhuhuhu!

Kul 6pm, bgn solat Asar n cari mkn kat dapur…emmm…xdak apa pun kecuali meggi. Nk msk nasik malas, kebetulan ada telur jek…esok lah mkn nasi…hari ni mkn meggi jek-senang citer!

Lepas mkn, aku wat acara ‘marathon dvd korean’…syiokkkk habis…lama x wat keje paling syok dlm xtvt harian nih. Xtvt marathon hanya pause sekejap jek utk solat n berterusan hingga sepertiga mlm. Citernya biasa jek-Mr Goodbye-sad ending lg…sadis amatkan-kalau tgk kat wayang sure ada yg bakar panggung!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan