.

Isnin, 2 Januari 2012

Heel @ Flat...???

Rona2 pilihan utk heel idamanku
Aku suka heel walaupun jarang benar memakainya. Kalau tgk heel kat butik2 kasut mmg teruja nk membelinya. Malah, ada 3/4 pasang yg aku 'terbeli' atas alasan heel itew sgt la menawan kalbu. Ibaratnya, kalau x beli sure mandi tak basah...tido x lena. Jadi, baek aku beli jek!!!

Bwh seat dalam kete aku mmg ada 2/3 heel 'spare' kot2 dtg angin nk berheel bagai, or kena p event yg memerlukan aku pakai heel (...walaupun jarang2 sekali aku berheel bagai bila p event). Sampaikan time nk cuci kereta, terpaksa la budak2 cuci kete berkemas dulu hehehe nasib la cuci kereta pempuan mmg byk ujiannya.

Knp aku jarang2 pakai heel? Sebab utama, payah nk berjalan + x kuasa nk layan sakit kaki. Serius mmg potong mood bila pakai heel. Rasa mcm, aku bukan aku...aku adalah perempuan 'verangan' cantik yg x sedar diri x sesuai berheel bagai hahahaha!!!

Flat shoes yg sgt selesa dan variasi ronanya juga memikat hati
Flat?
Flat shoes-yesss!!! Pilihan terbaik terutama pada waktu2 penuh kecederaan. Memandangkan aku bercelana jeans hampir setiap hari x kira ke mana aku p kecuali majlis rasmi la dik non...khennn! Mmg aku selesai pakai flat shoes. Selesa, senang nk sarung n lincah je bila bukak langkah...pendek kata nk berlari pun senang der.

Jadi jgn pelik kalau bwh seat kete aku jugak mmg byk koleksi flat shoes 'cadangan'. Kebiasaannya aku selesa beli kaler hitam, kelabu, cokelet or merah. Tp skrg ni ada berani sikit beli kaler putih, keemasan dan oren. Hehehe...sampai soulmate kata aku mcm 'kanak-kanak' riang yg entah bila nk membesar! Hish...susahkan, x pe lah janji aku x kacau org...x mintak duit sesiapa utk beli barang2 yg berkenan di hati. Kalau rasa x berkenan nk tgk...tutup mata...apa susah sgt khen!!!

...heel or flat shoes, apa pilihan korang pulak? Dan kenapakah?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan